Centrum Informacji
Turystycznej
Wisła Plac Hoffa 3, kom. 791 400 485
tel. (33) 855 34 56
W sezonie jesiennym kontynuowane były działania promocyjne miasta Wisła. Cały czas trwa kampania 4wisla.pl, która została doceniona przez specjalistów od public relations i otrzymała wyróżnienie na gali Kryształy PR-u, organizowanej przez Grupę PRC i Miasto Kraków. Kampania ta potrwa do końca bieżącego roku.
W ostatnim czasie zrealizowano filmowe materiały promocyjne, dotyczące atrakcji turystycznych Wisły i czeskiego Jabłonkowa. Powstały one w ramach projektu „Wisła i Jabłonków – kliszą malowane”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) i budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Śląsk Cieszyński – Těšínské Slezsko w ramach Funduszu Mikroprojektów Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska Euroregionu Śląsk Cieszyński – Těšínské Slezsko. Materiały były emitowane podczas popularnego programu „Pytanie na Śniadanie” w TVP 2. Przeprowadzono również tygodniową kampanię emisji spotów reklamowych na antenach programów należących do grupy TVN. 30-sekundowy materiał wyprodukowano i wyemitowano w ramach realizacji projektu „Wisła i Jabłonków – połączeni przez rzekę” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) i budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Śląsk Cieszyński – Těšínské Slezsko w ramach Funduszu Mikroprojektów Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska Euroregionu Śląsk Cieszyński – Těšínské Slezsko. Dodatkowo w serwisie OX.PL dwukrotnie w ciągu 10 dni emitowano baner promocyjny zapraszający do odwiedzenia jesienią wiślańskich muzeów i galerii.
Ewa Zarychta – Kierownik Referatu Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu